понедељак, 25. септембар 2023.

Zmajeve kugle

     Pričala sam već o baki S koja ima Alchajmera. Užasnuta našim prvim kontaktom i mojim prvim susretom lice u lice sa takvom osobom,  svaki put pred ulazak kod nje spremam se psihički. Ne znam šta će me dočekati. Danas je dan za kupanje. 

    Vodim je u kupatilo. Još uvek je nepoverljiva prema meni. Ne poznaje me. Radim onako kako mi je koleginica objasnila, ne ide mi tako ali ajd ovaj put ću tako odraditi pa ću videti za dalje. Treba je uvesti u tuš kabinu sa veoma uskim vratima. Sizifovski posao jer nemam mesta za manevar. Ako uđem u tuš kabinu kad sedne na stolicu nemam mesta da izađem. Ovako kako stojimo ne ide jer ne razume šta joj govorim. Posle dosta vremena uspevam da je uvedem, sad je treba sesti na stolicu. Traje ali uspevam nekako. Kupanje odrađujem brzo ne buni se. Brišem je i oblačim veš majcu dok sedi. Sad je treba izvesti odavde i odvesti u sobu da završimo oblačenje. Ustajanje sa stolice opet traje. Izlazak iz tuš kabine malo lakše jer sad stojim ispred nje. Krećemo polako prema sobi na vratima kupatila staje i ne primećujem ništa posebno. Sačekam malo i krećemo prema sobi. Opet staje na vratima sobe i slučajno preko njenog ramena vidim nešto na podu pred vratima kupatila. Okruglo veličine teniske loptice. Skontam šta je i prva misao mi je : " Zmajeve kugle". počinjem da se smejem na glas, stvarno nisam normalna šta mi sve pada na pamet, ona me pogleda i krene da ulazi u sobu. Iza nje ostaje još jedna. Ne mogu da je vratim u kupatilo sada pa je perem dok stoji pored kreveta. Razmišljam o situaciji. Nikako nije dobro rešenje ovo što radimo. Ovako ne može. Sad treba to sve pokupiti i oribati. Sledeći put ćemo drugačije. 

    Uspela sam da je obučem i idemo u sobu gde leži. Posao od pola sata se pretvorio u posao od sat i po.  Kasnim na druge terene ali mi valjda neće zameriti. Što bi rekli tajni agenti mišn komplit!

Нема коментара:

Постави коментар